2011/10/07

彌漫浪漫氣息 - Bellissima綠色的春日

我同老公都好鐘意用香水,因為我覺得係一個禮儀~
但我好揀香水要求可以話高,又可以話唔高,唔要濃,唔要俗~
花香果香糖果味,我都可以接受,但都係要續隻試lor~一定試到滿意先買~
今次好開心有得試用意大利品牌 BLUMARINE 新推出既 Bellissima香水
收到時第一個感覺係,咁大支既!!!同埋都幾重手~~~
原來佢個圓形瓶蓋係水晶黎,怪唔得咁重手啦~~~
個盒有好多花花,所以唔駛試都知係花香味既香水~
Blumarine係意大利著名時裝品牌 ,由Anna Molinari及Gianpaolo Tarabini於1977年創立
從事女裝的設計及生產 ,設計風格一直都充滿女人味 。
所以支香水外型都充滿女人味~~~~~~~

Bellissima Acqua Di Primavera 以清雅的幽香帶出女士們的溫婉嫵媚~
Acqua Di Primavera是意大利語―「綠色的春日」的意思~


初調: 以紫羅蘭葉、紅莓及佛手柑調制出來,
感覺甜美清新中調: 以紫羅蘭花、熱情花和三色堇揉合而成, 彌漫著浪漫氣息
基調: 蘊含紫羅蘭木、檀香木及麝香的柔和, 清麗雅緻

佢咁多隻調都係以花為中心,老實講,我真係唔知紫羅蘭葉、熱情花本身係咩味,
不過呢支香水陣味聞落去係好舒服既花香味,同埋佢持久力都ok~
朝早噴一噴返工,可以keep到lunch完左,已經算唔錯啦~
但唯一唔好係佢價錢比較貴,650蚊50ml,如果可以平小小就好啦^^

沒有留言:

發佈留言