2012/02/02

鑽石V面瘦瘦瘦

除左美白係我365日都會做之外,另一樣就係瘦面啦~
我唔算肥,但天生一塊包包面,所以一到冬天見唔到手腳就俾人感覺肥左好多啦~
所以每次有瘦面既野我一定會試^^

今次試既係MASK HOUSE既V型纖面膜,我試既係體驗裝~
有一塊纖面mask同一條壓力瘦面帶係入面~

佢主要功效係可以:
-  消除水腫, 能主動將脂肪細胞穩定轉換成纖維組織(lipolysis),
    有效疏導皮膚表層因脂肪積聚而引致的水腫問題。
-  
提升面部輪廓,肌膚緊緻度 Firmness Improvement Up to 20%-  促進面部肌膚組織內含的骨膠原密度,有效促進肌膚承托力(細胞張力),
    從而提升面部輪廓,肌膚緊緻度瞬間提昇20%。
一塊mask就做到燒脂、補水同提升,都幾方便呀~

用之前量一量塊面先,有25cm,睇落去包包臉,水腫lor~

用法好簡單,只要將塊mask敷係面同頸就得~
因為我水腫勁,所以自己再加左保鮮紙上去,
一來唔想整dirty條壓力帶啦,2來想盡力谷一谷!!!!加強mask既吸收力~
不過如果皮膚敏感既朋友就唔好學我咁啦~哈哈~

之後帶返壓力帶廠30-40分鐘就得~壓力帶可以自己教鬆緊,又有耳位同下爬位~帶住都唔算辛苦既~
一路敷就feel到塊mask係度發熱,我加埋保鮮紙焗住梗加不得了!!
真係敷到出汗!!敷左20mins都頂唔順要除返塊保鮮紙透透氣~哈哈~
但我覺得帶左壓力帶其實真係幾樣衰下,好似俾人打腫左塊面要包紮咁....哈哈哈哈~
不過可以瘦到面的話樣衰下都冇所謂啦~

我一共敷左35mins,就咁睇相,都輕輕發現塊面冇咁水腫,
雖然冇deep V面既效果,但我自己摸落塊面都冇咁包,係有分別GA喎!!!

再度一度,由25cm減到21.5cm呀!!!!

唔度都唔知減左足足3.5cm呀,可能我係水腫型,
自己又多手加保鮮紙焗佢出一出汗,所以效果出黎真係唔錯呀~但只係keep到一日咁大把~哈哈~
得一塊mask試得一次真係唔敢講佢超work~但都起碼有效果睇到呀^^
set野其實我最like佢條壓力帶,我覺得佢係幕後功臣黎ga!!
因為我自己而家都有keep住2日左右就用佢條壓力帶加瘦面產品,出黎都work ga喎!!!
雖然冇用佢塊mask一齊用果時咁快見到效果,但用多幾次都唔差ga~
所以就算用左塊mask都千其唔好掉左條壓力帶呀^^

沒有留言:

發佈留言