2012/12/21

先睹為快!! SOFINAAube couture 2013春季全新彩妝產品率先試,好靚呀!!!!!





當大家正為各大小christmas set煩惱之際,Sofina Aube couture 2013春季產品已經速勢待發!!
今天好開心可以先睹為快,率先試試咁靚既新產品^^

今次Sofina Aube couture既新產品,其中唇膏液仲一次過出左10色,而唇膏就出左4隻新色,
另外眼影組合更加出左4款限定色tim^^每一隻色都好靚,好有春日色彩ga~~~~~~

第一樣想講既係彩形明眸眼影組合,全系列有7色,其中4款係限定色,每盒定價HK$240~
4款係限定色分別係: 565 橙色系  566 綠色系  567 粉紅色系   568 杏色系~
總有一款得你歡心,因為隻隻色都好靚,我都揀左好耐先決定到要邊隻呀^^

眼影盒既包裝真係好好好精緻,深粉紅色配上閃片,外加黑色花線條~
係我鐘意既簡單華麗風格,大愛呀!!!!

而且Sofina Aube couture 一向易用,有哂指示,跟住指示就好容易化到一個靚眼妝~
加上配埋掃真係好方便,另外每一個眼影既眼影粉都有特色ga喎~
金色和諧珍珠: 親和東方人膚色,顏色和質感能與膚色協調。
即使是5種深淺不同的顏色也能組合出理想的層次感~
疏乎里配方:  上下眼線粉均採用疏乎里配方,適用於容易泛油的眼際位置,
眼影不易脫落,大大提升眼妝的緊貼持久度。
漆黑珍珠配方: 深暗色及上眼線粉使用了全新漆黑珍珠配方,色澤更濃黑漂亮~
並且能更順滑地畫出效果出色貼服及與肌膚融合的眼線

最終我揀左565 橙色系,因為D顏色易caryy嘛~咩場合用佢都可以^^
d眼影粉好細緻,唔使閃光燈都睇到佢好閃呀!!

跟住指示,先用淺金色搽眼蓋位,之後用橙色掃上眼窩~
再用深啡色眼影畫上眼線,跟住用珍珠色打亮眼頭、眉骨位~
最後我再加上黑色眼線、搽埋睫毛液就搞掂啦~
化好成個眼妝都唔使5分鐘,簡單方便至極^^

係日光同閃光下,對眼真係好閃呀!!!
同埋565呢隻色雖然唔係好似藍呀、綠呀果d咁突出~
但用左佢成對眼d輪廓都會加深左,俾人感覺有神d,精靈好多ga^^

化完眼就到試試新既唇妝產品啦~~~~
第一樣用既係彩形持久水感唇膏~全系列有28色,其中4色係新發售ga~每支定價HK$220~
4隻新色分別係: 玫瑰色系RS415  紅色系RD615 RD625 杏色 BE815
佢有持久色澤及滋潤配方,可以提升與嘴唇的貼服度,並使色澤和滋潤感長時間持續。

我就揀左紅色系既RD615,唔好以為佢會好紅喎~其實出黎係好自然,唔會變大紅唇既~
當然,如果你搽多幾層顏色就會紅d啦~~~
彩形持久水感唇膏有金色和諧珍珠:  親和東方人膚色,顏色和質感能與任何膚色協調。
高保濕成分配方: 洋甘菊精華、角鯊烯、細胞間脂質護理成分(保濕)。
所以搽落咀果時會feel有好水潤,好似搽潤唇膏咁既feel!!!
我覺得淨係用佢都唔會覺得乾,好小唇膏俾到呢個感覺我,真係唔錯!!

除左唇膏,今次系列仲有一支全新產品,完美修護精華唇膏液essence全系列有10色,每支定價HK$220~
儘管極乾燥和唇紋明顯的唇部,也能即時變得水嫩柔滑。 高保濕效果,不塗潤唇膏也能持久滋潤。
持續使用2星期,更可有效減淡唇紋~海洋植物精華修護成分,讓妳的櫻唇愈塗愈美麗!
睇佢簡紹真係好吸引呀,因為唇膏都係令我好苦惱既問題黎....

我就揀左251色系,因為我想襯返支唇膏^^
呢支Lip essence有細胞間脂質修護成分,可以提升唇部肌膚的保濕能力,
令櫻唇持久保持滋潤,長時間使用更可改善唇紋及脫皮情況。
而Lip balm 緊鎖滋潤精華成分,就有海草精華、洋甘菊精華、橄欖精華 <角鯊烯>配方~
輕輕一抹,嘴唇立即充滿水嫩色澤!
金色和諧珍珠,親和東方人膚色,顏色和質感能與任何膚色協調。

佢專利3D立體唇掃,特別為東方人嘴唇貼服的角度和形狀而設計,
真係幾岩個唇形,好容易就可以搽到均勻出色既放果^^

試色啦~~~~因為我唇色都比較深,所以用之前我用左遮瑕膏蓋4本身既唇色先~
之後就用彩形持久水感唇膏搽左一次,已經好顯色啦~
雖然佢話係紅色系,但搽出黎效果粉粉嫩嫩咁,我好鐘意呀!!!
之後再用埋修護精華唇膏液搽左一層,已經有搽左唇彩既效果~
一D都唔笠,冇怪味,不過因為我D唇紋太勁,佢都遮唔哂,但比冇搽果時好好多啦^^

水噹噹既咀唇,我自己睇到都好滿意呀!!!!!!!真係忍唔住照左幾次鏡~哈哈哈哈!!!
呢次Sofina Aube couture 2013春季產品真係好正!!!我好鐘意,已經考慮緊買其他色既唇膏啦~
等佢推出既時侯,我強烈推薦各位去COUNTER試下呀!!不能錯過^^
全線發售日期:2013年1月1日2013 Spring

沒有留言:

發佈留言