2013/06/24

每日沖一包,擊退水腫so easy^^


肥我就唔係好肥,不過成日都KEEP住有水腫呢個問題,都幾煩惱!!
藥我一向都唔敢亂,怕適得其反,整壞左身體到時就麻煩啦~!!
所以我就揀左Umeya排水消腫茶幫下我,^^

「Umeya 排水消腫茶」嚴選8種草本精華研製,以低溫萃取後產生獨有的「排水緊緻因子」。
佢有效中和體內的鹽分 , 排出多餘水分 ,消退水腫,促循環排水。
另外消腫茶天然、有益、綠茶味濃 ,有8種天然草本萃取 ~
綠茶、蒲公英、玉米鬚萃取、雷公根、紫花苜蓿、小茴香萃取、茉莉花茶粉、荷葉萃~
其中曾以紫花苜蓿可以吸取達50多種的礦物質,而且含有多種維生素與胺基酸~
好多份醫書文獻記載,古印度、英國、中國等都係用佢黎治療水腫、降低血液和組織中的膽固醇含量的問題^^

一盒有 10 包,每包都印上EXP DATE~
每日1包,可Keep住排走濕氣,從根本解決浮腫沉聚~
介紹仲話日日飲,7日見效,腳腫情況消失,即刻瘦番2吋,回復雙腳線條tim^^

每一日我都係lunch之後飲一包,打開佢係粉狀黎~
獨立包裝有個好處,就係細細包,方便可以帶出街嘛^^

用大約200cc 溫熱水沖,攪勻就飲得,如果唔想飲熱既~
可以一開始落小d水攪勻佢,之後加返凍水就得ga啦^^
味道方面甜甜地,有小小綠茶味,都易入口,算幾好飲呀~
暫時飲左一個星期左右,當然冇瘦到2吋咁誇張啦~
但輕微既改善都有見到既,希望飲多幾包,可以擊退哂我身上既水腫啦^^
如果想了解更多,可以到佢地 facebook睇下^^

沒有留言:

發佈留言